Vrtec Tržič objavlja razpis za prosto delovno mesto VZGOJITELJ PREDŠOLSKIH OTROK ZA ZGODNJO OBRAVNAVO M/Ž, in sicer za določen čas do 31.8.2025 z možnostjo podaljšanja s polnim delovnim časom 8 ur dnevno.
Vrsta strokovne izobrazbe: Vzgojitelj predšolskih otrok za zgodnjo obravnavo v programu za predšolske otroke je lahko, kdor je končal: univerzitetni študijski program defektologije, pedagogike (smer pedagogika), psihologije, socialne pedagogike ali specialne in rehabilitacijske pedagogike; ali magistrski študijski program druge stopnje inkluzivna pedagogika, inkluzija v vzgoji in izobraževanju, logopedija in surdopedagogika, pedagogika, psihologija, socialna pedagogika ali specialna in rehabilitacijska pedagogika.
Vzgojitelj predšolskih otrok za zgodnjo obravnavo v programu za predšolske otroke je lahko tudi, kdor izpolnjuje pogoje za vzgojitelja predšolskih otrok v programu za predšolske otroke.
Stopnja strokovne izobrazbe: VII/2
Strokovni izpit: DA
Obvezna znanja:
– aktivno znanje slovenskega knjižnega jezika
Zahtevane delovne izkušnje: 6 mesecev
Poskusno delo: 3 mesece
OPIS DEL IN NALOG:
Delo vzgojitelja predšolskih otrok za zgodnjo obravnavo obsega pripravo, načrtovanje in izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela, delo s starši ter sodelovanje pri organizaciji življenja v vrtcu.
Vzgojitelj predšolskih otrok za zgodnjo obravnavo opravlja dela in naloge, določene s predpisi, letnim delovnim načrtom vrtca, navodili ravnatelja/pomočnika ravnatelja in odgovarja za strokovnost opravljenega dela.
Preventiva:
- opazovanje in prepoznavanje otrok, kjer se pojavlja sum na zaostanek v razvoju oz. razvojne posebnosti;
- informiranje strokovnega kadra o prepoznavanju primanjkljaja, ovire oz. motnje pri otroku;
- spremljanje in opazovanje skupinske dinamike v oddelku ter pomoč pri odkrivanju posameznih otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki;
- izvajanje morebitne diagnostike.
Neposredno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela z otrokom:
- delo v skladu z odločbo, individualnim načrtom pomoči družini ali zapisnikom multidisciplinarnega tima centra za zgodnjo obravnavo;
- priprava individualiziranega programa za otroka;
- prepoznavanje in razvijanje močnih otrokovih področij;
- izbira posebnih metod dela in pomoči otroku;
- razvijanje otrokovega občutka sprejetosti, varnosti;
- izbira posebnih metod in tehnik, primernih otrokovim sposobnostim;
- pomoč pri usmerjanju v aktivnosti;
- zagotavljanje neposredne pomoči, dodatne razlage, spodbude, pohvale, pomoči pri krepitvi samozaupanja, pri razvijanju boljše samopodobe, pomoč pri lažji vključitvi v oddelčno skupnost;
- pomoč pri premagovanju primanjkljajev, ovir oziroma motenj;
- sodelovanje pri oblikovanju programa za delo strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
- ter druge naloge v skladu s potrebami delovnega mesta.
Sodelovanje s strokovnimi delavci:
- aktivno sodelovanje v strokovni skupini pri načrtovanju ciljev za delo s posameznim otrokom,
- pomoč pri neposrednem delu ob vključitvi posameznega otroka v oddelek,
- pomoč strokovnim delavcem pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji vzgojnega dela,
- pomoč pri izdelavi individualiziranih programov za posameznega otroka,
- pomoč pri pisanju poročil pri postopku usmerjanja posameznega otroka,
- vključevanje v neposredno delo z otroki v oddelku,
- predstavitev individualiziranega programa in evalvacije,
- skrbi za kabinete za vzgojno obravnavo in material za delo z otroki.
Podpora in svetovalno delo s starši:
- individualno svetovanje in sodelovanje s starši,
- pomoč staršem pri usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki z napotitvijo v ustrezne institucije, pri izpolnjevanju vloge, pri urejanju ostalih formalnosti ob usmerjanju otroka,
- organizacija ogleda šole oz. zavoda za starše otrok, ki se bodo v prihodnjem šolskem letu vključili v šolo.
Sodelovanje z vodstvom:
- sodelovanje na razširjenem kolegiju,
- uresničevanje nalog dogovorjenih na razširjenem kolegiju,
- seznanjanje z številom otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki ter otrok v postopku,
- iskanje ustrezne dodatne strokovne pomoči v različnih institucijah,
- priprava dopisov, poročil, sklepov v zvezi s svojim delom,
- aktivno sodelovanje pri organizaciji življenja v vrtcu.
Sodelovanje z zunanjimi ustanovami:
- sodelovanje z zunanjimi izvajalci DSP – iskanje ustreznih izvajalcev za nudenje dodatne strokovne pomoči (DSP) otrokom z odločbo o usmeritvi, organizacija izvajanja DSP, sodelovanje z zunanjimi izvajalci DSP, sodelovanje na strokovnih timih,
- sodelovanje z razvojnimi ambulantami, pediatri in dispanzerji za mentalno zdravje – izdelava poročil o otrocih s posebnimi potrebami in otrocih z rizičnimi dejavniki, preverjanje pogojev pred usmeritvijo, pridobivanje informacij o poteku postopka o usmerjanju za posameznega otroka,
- sodelovanje s šolami oz. zavodi ob spremembi ravni izobraževanja,
- prenos informacij za otroke, ko se le-ti vključujejo v druge vzgojno-izobraževalne ustanove,
- sodelovanje z drugimi institucijami (zdravstveni dom, pediatrična klinika …) – izdelava poročil in izmenjava mnenj za boljšo celostno obravnavo otrok.
Strokovna usposabljanja:
- izobraževanje po programu zavoda,
- izobraževanje s področja zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki,
- izobraževanje s področja dela z otroki s posebnimi potrebami in otrok z rizičnimi dejavniki,
- sodelovanje na aktivih svoje stroke in študijskih srečanjih.
Opomba:
Na področju vzgoje in izobraževanja ne more skleniti delovnega razmerja oziroma opravljati dela oseba:
-ki je bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
-ki je bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
-ki je bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivega dejanja zoper spolno nedotakljivost.
Objava prostega delovnega mesta: 13. 09. 2024
Rok za prijavo: 30. 09. 2024
Sklic: PL09689
Kandidati naj pošljejo prošnjo z življenjepisom na naslov Vrtec Tržič, Cesta Ste Marie aux Mines 28, 4290 Tržič ali po e-pošti na info@vrtec-trzic.si.
V izbirni postopek se bodo uvrstile samo popolne in pravočasno prispele vloge kandidatov/datk, ki bodo izpolnjevali/e razpisne pogoje. Za nepopolno vlogo se bo štela tudi vloga brez zahtevanih dokazil, kot tudi vloga, iz katere ni mogoče razbrati, ali kandidat izpolnjuje razpisne pogoje.